BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai

  • masa pelepasan:2024-02-22 23:09:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:352
  • Penerangan pantas:

    Barda,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mud

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

BardaSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

LoricaSyarikat pengubah minyak terjun

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai



Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian,BardaHarga 400 KVA bagi pengubah jenis kotak, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Servis yang hebatManufacturing process and steps of dry-type transformer

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai



Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol,BardaKomponen pengubah terbenam minyak, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan,BardaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Petikan terakhirPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

BardaDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pasukan pengubah kuasa

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

BardaMaklumat produk lain
  • ZutphenJembatan naik hidraulikMenangkan pasaran

    ZutphenJembatan naik hidraulikMenangkan pasaran

  • BotropJembatan pengangkutan gudangmaklumat berkaitan

    BotropJembatan pengangkutan gudangmaklumat berkaitan

  • BotropPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkadaran varieti sinergistik

    BotropPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkadaran varieti sinergistik

  • BotropLift rumah tangga 5 tingkat kecilApa masalah di pasaran industri

    BotropLift rumah tangga 5 tingkat kecilApa masalah di pasaran industri

  • IrbilPengubah kuasa sampahApa prestasi unggul

    IrbilPengubah kuasa sampahApa prestasi unggul

  • Biawa podraskaTrak angkat hidraulikCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    Biawa podraskaTrak angkat hidraulikCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    Biawa podraskaJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

    Pantai yang panjangJembatan pengangkutan khususMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai memberi anda BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai oleh syarikat kami, perkhidmatan BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai. BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BardaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakPrestasi perlindungan yang boleh dipercayai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!